2016. május 20., péntek

Felezés Emese módra

Sziasztok.

Ma egy számomra "bonyolultabb" manikűrrel érkeztem.




A bonyolultságát úgy értem,hogy este fel kellett kennem az alapot,hogy másnap letudjam azt ragasztani sérülés mentesen. Valószínűleg sokat kellett volna várnom míg a lakk megszárad annyira,hogy a matrica ne sértse meg,illetve ne szedje fel.


Szóval még este felkentem az alapot,ami az Essence Candy love-ja volt. Nagyon szép maga a szín,de sajnos kicsit buborékosodásra hajlamos. Hagyni kell teljesen megszáradni és csak utána szabad rávinni a második réteget.


Reggel szépen ráragasztottam a kis szürke pöttyöket amiket a munka helyemről hoztam. Gondoltam ez is megteszi,hát ívesebbre terveztem a manikűrt,de sajnos nem igazán olyan lett. Miután kész voltam a ragasztással felvittem a Nyc Gel kollekciójának a Harlem Figure tagját. Krémmánián olvastam róla rosszat,de nekem most jó benyomást keltett,bár lehet,hogy csak azért mert már 2 réteg alapra kentem fel. A rózsaszínnek ez az árnyalata gyönyörű,kicsit talán önmagában neonos,de így a minta kicsit elvesz belőle.


Miután végeztem a Nyc felvitelével,nyomdáztam rá a Moyra Damask Drapery lemezével és a szintén Moyra ezüst nyomdalakkjával. Egyenlőre ettől a márkától ez az egyetlen ilyen fajta lakkom,de biztos lesz még,mert nagyon pigmentált és tényleg gyönyörűen rátapad a minta a nyomdázóra és utána a körömre is. Mikor ezzel is megvoltam,csak leszedtem a matricát és egy fedőlakkal zártam a folyamatot.


Őszintén megvallva a fejemben nem egészen így nézett ki,sőt inkább azt mondanám,hogy egyáltalán nem így. Eredetileg két rózsaszínnel képzeltem el,de valamiért csak sötét árnyalataim vannak. Ezzel most nem igazán vagyok elégedett,de majd még próbálkozom vele.

Ti mivel szoktatok egy adott területet leragasztani?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése