2016. június 27., hétfő

Manikűrvadász 26.

Sziasztok,

Elérkeztünk a manikűrvadász 26.-ik fordulójához ami nekem ezúttal a másodikat jelenti. Nagyon vártam már,hogy meglegyen az összesítés és utána a felhívás. Ezúttal Thimmyke volt a háziasszony és Bellát az egész manikűrvadász megálmodóját sorsolta nekem.




Az én választottam egy nagyon egyszerű manikűr lett,talán ez Bella legegyszerűbb alkotása,de éppen ez tetszett benne meg annyira.

Ez lenne tehát az én választottam:


Az eredeti blogbejegyzést megtekinthetitek ITT.

Born Pretty Strore-ról rendeltem cikk-cakk matricát,de eléggé megvoltam ijedve,hogy nem fog megjönni időben,pedig még a kihirdetés előtt adtam fel a rendelést. Szerencsére azonban a párok megléte után egy nappal már benne is volt a postaládában így eltudtam készíteni a megálmodott manikűrt.


Ez az én változatom. Kicsit nyáriasabb színeket választottam,mert a neon rózsaszín és a fekete egyáltalán nem tartozik az én kedvelt színeim közé, Így tehát zöld.sárga és barack mellett döntöttem.


A sárga a lovely tavalyi Summer Trend kiadásnak Nr.5-ös tagja. A zöld a Moyra pastel shades No.602-es,a barack pedig a Flormar Salmon pinkje. A cikk-cakk alap fehérje az essence 33 wild white ways.


Sajnos a cikk-cakk benne nekem nem lett olyan sűrű,de így is nagyon tetszik és szerettem viselni.


Hát ez lenne az én levadászott manikűröm. Remélem elnyerte a tetszéseteket.

Mindenféleképpen nézzétek meg a többi lány alkotását is:)








18 megjegyzés:

  1. Ó de szép pasztellek! Ez igen! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszenek ezek a szép pasztell színek,jó döntés volt őket választani :)

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett! Valóban nyárias :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Törekedtem,hogy valami szezonálisat csináljak:)

      Törlés
  3. Eszméletlenül igényes, ízléses manikűr és összkép, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Örülök,hogy elnyerte a tetszésed és igényesnek találod :)

      Törlés
  4. Imádom a színeit, nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,én is imádom ezeket a színeket,főleg együtt.

      Törlés
  5. Nagyon cuki, jó kis nyári cukorka-színek!

    VálaszTörlés
  6. Imádnivaló! Igazán nyárias! :)

    VálaszTörlés